Programul anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări pentru anul 2024 și anexa la PAAP2024
Programul anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări pentru anul 2024 și Anexe la PAAP2024 privind achizițiile directe- bugetul INS PCS și FEN (fonduri externe nerambursabile)
Program anual al achizitiilor publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2023 - buget PCS + RPL2021
Anexa privind achizițiile directe de bunuri, servicii si lucrari, la PAAP, organizate de INS, pentru anul 2023, Buget PCS+RPL2021
Program anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii si lucrări - fonduri externe nerambursabile – Versiunea 2
Anexa achizițiilor directe la Planul de achiziții al proiectului Grant Eurostat nr. 2022-RO-IFS2023 - Proiect nr. 101093813 (ASA 2023)
Planuri anuale achiziții și Anexa achizițiilor directe; Proiect: România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2023 - Buget PCS+RPL2021 și Anexa la PAAP 2023 privind achizițiile directe
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2022 - Buget PCS+RPL2021 | Anexa
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021- Buget FEN Proiect: Recensamantul general agricol 2020 | Arhiva PAAP 2018 - 2020
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021 - Buget PCS+RPL2021
Anexa privind achizitiile directe, la PAAP 2021| Arhiva Anexe PAAP 2018-2020
Centralizatorul achizitiilor publice
Proiectul cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic National si modernizarea proceselor de productie statistica pentru efectuarea recensamintelor nationale”, acronim "CONRENA", Cod SIPOCA 598/Cod MySMIS 127577/Nr.contract finantare 430/17.09.2019 - Planul achizitiilor publice
Persoanele interesate pot transmite comunicari/notificari/solicitari de clarificare/anunturi diverse la adresa de email: achizitii.publice@insse.ro.
Precizam faptul ca adresa de email: achizitii.publice@insse.ro inlocuieste adresa de email: mariana.constantinescu@insse.ro
Achizitii publice in cursul anilor 2021, 2022, 2023
|
FURNIZARE PRODUSE |
SERVICII |
|
INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 2182/T.A./22.03.2024 – Secțiunea 1 - pentru achiziția de “Servicii de medicina muncii,” - cod CPV 85147000-1, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, împreună cu următoarele documente – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
- Caietul de sarcini (.pfd);
- Formulare și Modele documente (.pfd);
- Proiect contract (.pfd)
- Raspuns la solictarea de clarificare (.doc)
- Raspuns la solicitarea de clarificare (.doc)
|
|
Actualizare 21 iunie 2024
INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 6030/T.A./16.11.2023 – Secțiunea 1 DA - pentru achiziția de “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, referitor la achizitia publica având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de : “Servicii de paza si protectie a sediului Institutului National de Statistica,” - cod CPV 79713000-5, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
- Caiet de sarcini (.doc);
- Modelele formularelor (.doc);
- Proiect de contract de achiziție publică (.pfd)
- Contestație (.doc) nr. 3048/22.12.2023, inregistrată sub nr. 120210/SFM/27.12.2023
- Decizie (.pdf) nr. 191/C1/3603/23.01.2024, inregistrată sub nr. 105406/01.02.2024
- Contestatie (.pdf) nr. 598/15.03.2024, inregistrată sub nr. 23553SFM/18.03.2024
- Decizia CNSC (.pdf)1025/C1/787/19.04.2024
- Contestație transmisă, la CNSC, în data de 21.05.2024, referitor la respingerea ofertei sale, în procedura proprie de "Servicii de pază și protecție a sediului INS". Până la soluționarea contestației, de către CNSC, autoritatea contractantă suspendă încheierea contractului. (.pdf)
- Incheierea nr. 1742, document emis de CNSC, înregistrat la DAISAG sub nr. 27975-SFM-20.06.2024
- Decizia nr. 1686, document emis de CNSC, înregistrat la DAISAG sub nr. 28020-SFM-20.06.2024
Autoritatea contractantă INS anunță operatorii economici, încă implicați la procedura proprie - „Norme interne”, organizată printr-o „Competiție de oferte cu anunț de publicitate” nr. 6030/T.A./16.11.2023 cu obiect al achiziției “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, despre Incheierea nr. 1742 si Decizia nr. 1686 documente emise de CNSC.
|
Ultima actualizare: 10 decembrie 2024