Programul anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări pentru anul 2024 și Anexe la PAAP2024 privind achizițiile directe- bugetul INS PCS și FEN (fonduri externe nerambursabile)
Program anual al achizitiilor publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2023 - buget PCS + RPL2021
Anexa privind achizițiile directe de bunuri, servicii si lucrari, la PAAP, organizate de INS, pentru anul 2023, Buget PCS+RPL2021
Program anual al achizițiilor publice de bunuri, servicii si lucrări - fonduri externe nerambursabile – Versiunea 2
Anexa achizițiilor directe la Planul de achiziții al proiectului Grant Eurostat nr. 2022-RO-IFS2023 - Proiect nr. 101093813 (ASA 2023)
Planuri anuale achiziții și Anexa achizițiilor directe; Proiect: România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic şi instituţional pentru implementarea Strategiei Naţionale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2023 - Buget PCS+RPL2021 și Anexa la PAAP 2023 privind achizițiile directe
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2022 - Buget PCS+RPL2021 | Anexa
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021- Buget FEN Proiect: Recensamantul general agricol 2020 | Arhiva PAAP 2018 - 2020
Program Anual al Achizitiilor Publice de bunuri, servicii si lucrari, pentru anul 2021 - Buget PCS+RPL2021
Anexa privind achizitiile directe, la PAAP 2021| Arhiva Anexe PAAP 2018-2020
Centralizatorul achizitiilor publice
Proiectul cu titlul „Consolidarea Sistemului Statistic National si modernizarea proceselor de productie statistica pentru efectuarea recensamintelor nationale”, acronim "CONRENA", Cod SIPOCA 598/Cod MySMIS 127577/Nr.contract finantare 430/17.09.2019 - Planul achizitiilor publice
Persoanele interesate pot transmite comunicari/notificari/solicitari de clarificare/anunturi diverse la adresa de email: achizitii.publice@insse.ro.
Precizam faptul ca adresa de email: achizitii.publice@insse.ro inlocuieste adresa de email: mariana.constantinescu@insse.ro
Achizitii publice in cursul anilor 2021, 2022, 2023
|
FURNIZARE PRODUSE |
SERVICII |
|
INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 2182/T.A./22.03.2024 – Secțiunea 1 - pentru achiziția de “Servicii de medicina muncii,” - cod CPV 85147000-1, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016, împreună cu următoarele documente – anexe la anunț, care constituie documentația de atribuire aferentă:
- Caietul de sarcini (.pfd);
- Formulare și Modele documente (.pfd);
- Proiect contract (.pfd)
- Raspuns la solictarea de clarificare (.doc)
- Raspuns la solicitarea de clarificare (.doc)
|
|
Actualizare 21 iunie 2024
INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA COMPETIȚIA DE OFERTE CU ANUNȚ DE PUBLICITATE nr. 6030/T.A./16.11.2023 – Secțiunea 1 DA - pentru achiziția de “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, referitor la achizitia publica având ca scop atribuirea unui contract de achiziție publică de : “Servicii de paza si protectie a sediului Institutului National de Statistica,” - cod CPV 79713000-5, prin aplicarea procedurii proprii – Norme interne pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
- Caiet de sarcini (.doc);
- Modelele formularelor (.doc);
- Proiect de contract de achiziție publică (.pfd)
- Contestație (.doc) nr. 3048/22.12.2023, inregistrată sub nr. 120210/SFM/27.12.2023
- Decizie (.pdf) nr. 191/C1/3603/23.01.2024, inregistrată sub nr. 105406/01.02.2024
- Contestatie (.pdf) nr. 598/15.03.2024, inregistrată sub nr. 23553SFM/18.03.2024
- Decizia CNSC (.pdf)1025/C1/787/19.04.2024
- Contestație transmisă, la CNSC, în data de 21.05.2024, referitor la respingerea ofertei sale, în procedura proprie de "Servicii de pază și protecție a sediului INS". Până la soluționarea contestației, de către CNSC, autoritatea contractantă suspendă încheierea contractului. (.pdf)
- Incheierea nr. 1742, document emis de CNSC, înregistrat la DAISAG sub nr. 27975-SFM-20.06.2024
- Decizia nr. 1686, document emis de CNSC, înregistrat la DAISAG sub nr. 28020-SFM-20.06.2024
Autoritatea contractantă INS anunță operatorii economici, încă implicați la procedura proprie - „Norme interne”, organizată printr-o „Competiție de oferte cu anunț de publicitate” nr. 6030/T.A./16.11.2023 cu obiect al achiziției “SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE A SEDIULUI INSTITUTULUI NAȚIONAL DE STATISTICĂ”, despre Incheierea nr. 1742 si Decizia nr. 1686 documente emise de CNSC.
|
Ultima actualizare: 21 iuni 2024